Corporate

Dacă ești reprezentantul unei companii și vrei să susții proiectele oamenilor din sud, poți redirecționa către noi 0,5% din cifra de afaceri sau 20% din impozitul pe profit. Cheltuielile sunt deductibile, deci costurile pentru compania ta sunt zero.

Încheie un contract de sponsorizare cu noi, prin care declari ca redirecţionezi cei 20% (descarcă-l de aici) – completează cu datele companiei tale, in 2 exemplare, semnează-l şi stampilează-l şi trimite-l în atenţia noastră. Vom avea grija că, după ce îl semnăm şi ştampilăm, un exemplar să ajungă la tine. Ne poți scrie pentru mai multe detalii la implicare@fundatiapact.ro.

Kaufland
Kaufland

[:ro]Din 2005, de când a intrat pe piața românească, Kaufland România se ghidează constant după principiile de Responsabilitate și Sustenabilitate – ca parte din ADN-ul companiei. Kaufland are un angajament puternic față de oameni, comunități și mediu. Investițiile în dezvoltarea comunității au patru direcții prioritare: proiecte care răspund unor probleme sociale, proiecte pentru mediul înconjurător, proiecte ce promovează un stil de viață sănătos și proiecte educaționale, care sprijină dezvoltarea noilor generații.

O componentă importantă a activității Kaufland este sprijinirea programelor de antreprenoriat social, în special prin consiliere și sprijin financiar. Dezvoltarea unor astfel de afaceri sociale contribuie la reducerea disparităților economice și are potențialul de a oferi mai departe oportunități de angajare membrilor comunității și, în final, de a contribui la dezvoltarea întregii comunități.

Concret, implicarea Kaufland înseamnă, an de an, peste 5 milioane de euro investiți în comunitate și peste 200 de proiecte de CSR, ce vin în fiecare an în beneficiul a peste 700.000 de români – copii, adulți sau vârstnici.[:en]Din 2005, de când a intrat pe piața românească, Kaufland România se ghidează constant după principiile de Responsabilitate și Sustenabilitate – ca parte din ADN-ul companiei. Kaufland are un angajament puternic față de oameni, comunități și mediu. Investițiile în dezvoltarea comunității au patru direcții prioritare: proiecte care răspund unor probleme sociale, proiecte pentru mediul înconjurător, proiecte ce promovează un stil de viață sănătos și proiecte educaționale, care sprijină dezvoltarea noilor generații.

O componentă importantă a activității Kaufland este sprijinirea programelor de antreprenoriat social, în special prin consiliere și sprijin financiar. Dezvoltarea unor astfel de afaceri sociale contribuie la reducerea disparităților economice și are potențialul de a oferi mai departe oportunități de angajare membrilor comunității și, în final, de a contribui la dezvoltarea întregii comunități.

Concret, sprijinul Kaufland înseamnă, an de an, peste 5 milioane de euro investiți în comunitate și peste 200 de proiecte de CSR, ce vin în fiecare an în beneficiul a peste 700.000 de români – copii, adulți sau vârstnici.[:]

Telekom
Telekom

[:ro]Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

www.telekom.ro[:en]Telekom Romania is a dynamic brand, offering mobile and fixed innovative communication services to a broad customer community, using approximately 10 million services.

In 2015, Telekom Romania launched the commercial concept MagentaONE and offered simplified integrated fixed and mobile bundles to both residential and business customers. MagentaONE stands for one Call Center, one bill, one MyAccount application (including one mobile app). Through MagentaONE, Telekom Romania reinforced its leadership position in providing complete telecommunications and IT&C solutions to Romanian companies.

Telekom Romanian is present in the Romanian market since 2014, after the joint rebranding of Romtelecom and COSMOTE Romania.

Telekom is a brand pertaining to Deutsche Telekom, one of the world’s leading integrated telecommunications companies with around 156 million mobile customers, 29 million fixed-network lines and more than 18 million broadband lines (as of December 31, 2015). Deutsche Telekom is present in more than 50 countries and has approximately 225,000 employees worldwide.

www.telekom.ro[:]

Rontt
Rontt

[:ro]Rontt este o companie românească înființată în anul 2006, dar activă pe piața de construcții din septembrie 2014. În această perioadă de activitate, Rontt s-a axat pe fabricarea de construcții civile și industriale, având o cifră de afaceri cumulată de peste 1 000 000 euro.

Viziunea companiei este să devină lider național în construcții industriale. Misiunea companiei este să revoluționeze piața construcțiilor din România, fiind din ce în ce mai buni cu fiecare lucrare pe care o punem în practică.

Valorile companiei sunt: respect , calitate , integritate.[:en]Rontt is a Romanian company established in 2016, but active on the contruction market since 2014. During all these years, Rontt concentrated on civil and industrial constructions, having a business value of 1 000 000 euro.

The vision of the company is to be leader on the national construction market. The mission is to innovate the construction market, becoming better and better with every new contract.

The values of the company are: respect, quality, integrity.[:]

Blue Air
Blue Air

[:ro]Blue Air și-a început activitatea acum 12 ani, în prezent oferind zboruri către peste 90 de rute în Belgia, Cipru, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Marea Britanie, Portugalia, România, Suedia și Spania. Compania are 8 baze operaționale, în București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța (din 27.04.2017), Iași, Larnaca, Liverpool (din 26.03.2017) și Torino.

Blue Air a primit certificarea IATA Operational Safety Audit (IOSA) din partea International Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepționale de operare și este membru cu drepturi depline IATA. Compania operează o flotă de aeronave Boeing 737, având interioare moderne cu scaune Recaro, ce oferă pasagerilor o experiență îmbunătățită și confortabilă pe timpul zborului.

Web: www.blueairweb.com[:en]Blue Air has been operating for 12 years, now offering flights to over 90 direct routes in Belgium, Cyprus, Denmark, France, Germany, Greece, Ireland, Israel, Italy, Portugal, Romania, Sweden and the United Kingdom. The company has 8 operational bases, in Bucharest, Bacau, Constanta (din 27.04.2017), Cluj-Napoca, Iasi, Larnaca, Liverpool (from 26.03.2017) and Turin.

Blue Air has received the certificate of IATA Operational Safety Audit (IOSA) from the International Air Transportation Association (IATA) for its outstanding operational standards and it is now a full IATA member.

Blue Air is operating a fleet of Boeing 737 aircrafts, with retrofitted interior with state of the art Recaro seats allowing passengers a better and more comfortable experience during their flight.

Web: www.blueairweb.com[:]

Enevo Group
Enevo Group

[:ro]ENEVO Group este o companie de inginerie cu capital românesc, cu orientare către export, care își desfășoară activitatea în domenii precum generarea și transportul energiei electrice, industria petrolieră și a oțelului, industria alimentară sau în cadrul utilităților publice. Compania este compusă din patru departamente: Inginerie și consultanță, Automatizări și protectii pentru stații electrice, Automatizări de procese industriale și IT, Telecomunicații și securitate cibernetică. La numai doi ani de la înființare, ENEVO Group a ajuns la un număr de 40 de angajați, are un portofoliu de peste 40 de proiecte pe trei continente, fiind prezentă în șapte industrii.

www.enevogroup.com[:en]ENEVO Group is a Romanian-owned export-oriented engineering company which operates in areas such as power generation and transport, oil & gas and steel industry, dairy industry or public utilities. The company is comprised of four departments: Engineering & Consultancy, Substation Protection & Automation, Process Control & Electrical Automation and IT, Telecom & Cyber Security. In only two years, ENEVO Group has reached a number of 40 employees, with a portfolio of over 40 projects implemented in three continents, covering seven industries.

www.enevogroup.com[:]

OMV Petrom
OMV Petrom

[:ro]OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est. Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilităţii corporatiste. Până în prezent, compania a alocat peste 44 milioane euro pentru dezvoltarea comunităţilor din România, concentrându-se pe protecţia mediului, educaţie, sănătate, antreprenoriat şi dezvoltare locală. „Ţara lui Andrei” este principala platformă de implicare în comunitate.

Mai multe detalii pe www.taraluiandrei.ro sau www.omvpetrom.com[:en]OMV Petrom is the largest integrated oil and gas group in Southeastern Europe. Starting 2007, OMV Petrom has integrated the principles of corporate responsibility into its business strategy. In this period, the company has allocated more than EUR 40 mn for the development of communities in Romania, focusing on environmental protection, education, health and local development. „Andrei’s Country” is the main platform for community involvement.

More details on www.taraluiandrei.ro and www.omvpetrom.com[:]

[:ro]Fundația Vodafone România[:en]Vodafone Foundation Romania[:]
[:ro]Fundația Vodafone România[:en]Vodafone Foundation Romania[:]

[:ro]Fundația Vodafone România a finanțat, în cei 17 ani de activitate, peste 848 de programe în domeniile sănătății, educației, serviciilor sociale, având ca beneficiari copii, tineri, bătrâni, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundația Vodafone România a investit 20 milioane Euro în proiecte desfășurate de organizațiile non-profit partenere. Fundația Vodafone România este o organizație non-guvernamentală românească cu statut caritabil, distinctă și independentă de operațiunile comerciale ale companiei, înființată în 1998.

Mai multe detalii despre programele Fundației se regăsesc pe www.fundatia-vodafone.ro,www.facebook.com/fundatiavodafone, http://fundatiavodafone-blog.ro.

[:en]

In 17 years of activity, Vodafone Foundation Romania financed over 848 programs in the fields of education, health, social services, having children, young people, elder people, and disadvantaged groups as beneficiaries. Until now, Vodafone Foundation Romania invested 20 million euros in projects implemented by partner NGOs. Vodafone Foundation Romania is a non-profit Romanian organisation, with charitable status, founded in 1998 and independent from the commercial activities run by the company.

More details about the programs run by the foundation www.fundatia-vodafone.ro, http://fundatiavodafone-blog.rowww.facebook.com/fundatiavodafone.

[:]

Rusu+Borțun
Rusu+Borțun

[:ro]Rusu+Borțun este o agenție independentă structurată sub două branduri: Rusu+Borțun Brand Growers și Rusu+Borțun Cyber Growers. Rusu+Borțun Brand Growers este prima agenție de strategie și manifestare creativă de brand din România. Din 2008, integrează servicii de branding, advertising și digital (prin Rusu+Borțun Cyber Growers) pentru a susține spiritul antreprenorial.

Clienți – Patru Mâini, ING Bank, Millenium People (Gala Societatii Civile, Internetics, Institute, The Magazine), Alexander Hughes, Bursa Binelui BCR, Deutsche Bank, Bucharest English Theater, Equatorial, Fares, Floria, Fundația PACT, Hansen, Apollo, FC Voluntari, Karin’s Kids Academy, Synevo, Tom Sawyer Effect, Tribute, UPC, NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park, Shopping City Galați, Shopping City Târgu Jiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Severin Shopping Center, Ploiești Shopping City, Aurora Mall, Vulcan Value Centre, Timișoara Shopping City), Europa FM, Radio 21, Biroul de Turism al Austriei, Caroli Foods.[:]

Biriș Goran
Biriș Goran

[:ro]Biriş Goran este o societate de avocatură românească cu o echipă formată din peste 35 de avocaţi și consultanți fiscali, înfiinţată în mai 2006 de către patru avocaţi cu experienţă internaţională. Recomandata anual de publicaţii precum Chambers Europe şi European Legal 500 pentru domenii de activitate şi practicieni de top din România, echipa Biriş Goran poate să ofere o gamă completă de servicii juridice ce se axează în special pe fiscalitate, tranzacţii imobiliare, drept corporatist, dreptul concurenţei, bancar, energie, dar și insolvență și litigii.

www.birisgoran.ro[:en]The law firm of Biriş Goran was launched in 2006 by senior attorneys and close friends practicing in international law firms in the region. Since then, they have established themselves as counsel of choice for heavyweight international investors and local entrepreneurs alike. Chambers Europe and Legal 500 have listed them as top practices in Romania for their areas of specialty: Tax, Real Estate, Corporate/M&A, Competition/Antitrust and IP, IT & Media. They have the resources and proven expertise to carry out transactions to international standards but mindful of local requirements: large or small, domestic or cross-border, where and whenever needed.

www.birisgoran.ro[:]