Fundația PACT – Parteneriat pentru Acțiune Comunitară și Transformare (www.fundatiapact.ro) este o organizație neguvernamentală și non-profit, activă în domeniile dezvoltării comunitare și economiei sociale. Lucrăm în mediul rural și mic urban din sudul României și contribuim la dezvoltarea sustenabilă a comunităților prin promovarea inițiativelor locale și regionale, a parteneriatului și a responsabilitătii sociale. Oferim instruire, consultanță, facilitare și finanțare grupurilor și organizațiilor locale interesate să deruleze proiecte și afaceri comunitare pentru dezvoltarea comunităților pe care le reprezintă.

Sprijinim oamenii cu inițiativă și mult suflet din sudul României, dornici să crească și să își crească comunitatea în care trăiesc.

Fundația PACT caută o colegă sau un coleg pentru postul de Asistent de proiect, cu normă întreagă, cu care să ne împărțim sarcinile, dar și cunoștințele și experiența.

Cerințele noastre sunt:

  • Studii superioare absolvite;
  • Limba engleză nivel mediu / avansat;
  • Bune abilități de scriere/redactare de texte;
  • Cunoștințe și experiență în utilizarea canalelor social-media;
  • Experiență utilizare PC (Word, Excel – nivel avansat, platforme de lucru online – nivel de bază);
  • Atenție la detalii, abilități de gestionare a termenelor-limită, abilități de organizare și planificare a activității, de analiză, sinteză și raportare, adaptare la schimbare;
  • Atitudine pozitivă, creativitate și spirit de inițiativă, comunicare interpersonală, lucru în echipă;
  • Disponibilitate de deplasare în interes de serviciu în zone rurale;
  • Permis de conducere – reprezintă un avantaj;
  • Experiență de lucru/voluntariat în ONG și dorința de a face carieră în ONG – reprezintă un avantaj.

Exemple de activități specifice:

  • Sprijină managerii de proiecte și echipele de implementare în planificarea și derularea activităților din cadrul proiectelor, asigură suport logistic pentru organizarea întâlnirilor de management;
  • Realizează instrumente și/sau documente de uz intern, necesare implementării activităților proiectelor, minutele întâlnirilor, transmiterea corespondenței cu partenerii sau alți actori implicați în proiecte;
  • Contribuie la realizarea conținutului narativ al rapoartelor tehnice pe proiecte și la întocmirea dosarelor cu documentele care susțin raportul;
  • Intocmeste notificari catre finanțatori cu privire la: stadiul implementarii proiectelor, avizarea materialelor de promovare, echipa de proiect, activități etc.
  • Sprijina managerii de proiect cu privire la respectarea termenelor stabilite prin contracte;
  • Le acordă sprijin experților în vederea pregătirii materialelor pentru instruiri, precum si a organizării evenimentelor din proiecte;
  • Pune la dispoziția experților implicați în proiecte documentele si informațiile necesare desfășurării activităților;
  • Colectează și arhivează documentele tehnice aferente activităților din proiectele în care se implică;
  • Îndeplinește alte sarcini solicitate de către managerii de proiecte.

Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni până vineri, într-un interval orar flexibil stabilit de comun acord cu managerii proiectelor pentru care lucrează, cu posibilitatea de telemuncă atunci când activitatea în care este implicat/ă o permite,

Durata angajării – 3 luni perioadă de probă, cu posibilitatea de prelungire pentru cel puțin un an, în funcție de finanțările existente în organizație

Postul este disponibil în București pentru persoane cu domiciliul în București sau în împrejurimi.

Venitul brut oferit este de 4300 Ron.

Așteptăm CV-ul tău până pe 25 noiembrie 2020 pe email, la adresa: madalina@fundatiapact.ro