Din 2005, de când a intrat pe piața românească, Kaufland România se ghidează constant după principiile de Responsabilitate și Sustenabilitate – ca parte din ADN-ul companiei. Kaufland are un angajament puternic față de oameni, comunități și mediu. Investițiile în dezvoltarea comunității au patru direcții prioritare: proiecte care răspund unor probleme sociale, proiecte pentru mediul înconjurător, proiecte ce promovează un stil de viață sănătos și proiecte educaționale, care sprijină dezvoltarea noilor generații.
O componentă importantă a activității Kaufland este sprijinirea programelor de antreprenoriat social, în special prin consiliere și sprijin financiar. Dezvoltarea unor astfel de afaceri sociale contribuie la reducerea disparităților economice și are potențialul de a oferi mai departe oportunități de angajare membrilor comunității și, în final, de a contribui la dezvoltarea întregii comunități.
Concret, implicarea Kaufland înseamnă, an de an, peste 5 milioane de euro investiți în comunitate și peste 200 de proiecte de CSR, ce vin în fiecare an în beneficiul a peste 700.000 de români – copii, adulți sau vârstnici.